Jumaat, 14 Januari 2011

Today Is My Birthday......

14 Jan come already!!!!! so guys. today is my birthday...
cayala la... my birthday same with Yang Di-Pertuan Besar Negeri Sembilan 
that's mean harini cuti la,.. aku sambut b'day kat hospital la apa lagi... tak sangka I'm sixteen right now..
wuuuu dah jadi org tua la.. tak sangka Halmeoni bagi aku hadiah,... thanks a lot Halmeoni
bogo-shippo... rindu nak gaduh dngn dia.. hehe today my aunt treat me... she belanja me birthday cake.. ok la..
I like it.. hehe... bnyk benda aku nak cerita sebenarnya.. actually, I feel my hand broke already.. mcm nak patah dah.. haha mesin basuh dah rosak
so aku kena basuh secara "MANUAL" la haha a bit tired la but best jugak gila kan aku ni,,.
hmmm.... adik aku dah sekelas dengan aku... actually aku rasa agak serabut la.. bilangan student dlm kelas makin bertambah.. kelas dh jadi makin bising... of course u all know that aku memang x berapa suka keadaan yang agak "bising" kan.. aiyooo doakan la aku supaya dpt pergi boarding school cepat2....  second week school dah ada bnyak homework.. agak2 inilah hidup budak sains tulen. nk bernafas pon dh sesak,.... 
huaaaa.... aku dah buat decision. aku ambil subjek EST. cukupkan 10 subjek.... 10A+.. pulun jngn x pulun...!!!!! 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oi2...pesal x tggl kn aku kek tuh siket??!! aku nk rse gak..

Aleen berkata...

hehe.. kek blueberry weh.. yum2
sedapnya!!!!