Isnin, 24 Januari 2011

Alhamdulillah....

yay!!! mesin basuh dah elok... Alhamdulillah.. wayar dlm mesin 2 dah putus coz cik tikus gigit....
nasib baik Uncle datang check n tlng baiki mesin... berakhir la penderitaan aku nk kene basuh baju yang melambung tu...
sebenarnya aku geram ni... adala budak nie.. nk kutuk2 aku pula. aku tak kacau pon dia.. aku tahu la aku ni kan gemuk.. tapi kenapa orang selalu pandang fizikal dan kecantikan seseorang tapi tak pandang hati orang tu??? agak2 la.. if aku tak dengar tak pe la.. ni terang terangan kutuk aku.. dia ingat aku tak terasa ke??? aish.. budak zaman sekrang ni ingat diaorang semua tu bagus sangat ke sampai nak merendahkan oran lain.. moga2 hatini esok dah sejuk,,. malas nak fikir hal ni lagi.. mungkin hati ini mudah memaafkan seseorang, tapi susah nak melupakan perbuatan seseorang itu kepada kita.. aku memang yang jenis macam tu..

1 ulasan:

N berkata...

hee...aleen,,sabar yek...
kau buat pekak je... yg pnting kau x kcau dyorg.. lantak dyorg laa.. dosa dyorg tggung kan??.. ahaa