Ahad, 1 Januari 2012

2012

Selamat datang tahun 2012, selamat tinggal tahun 2011. Semoga tahun baru kali ini memberi perkara yang terbaik dan terindah utk aku. 2011, I won't forget you coz u gave me a lot of experiences n teach me about life. And congratulations to my cousin, dah bertunang 25 December haritu. HAPPY BIRTHDAY TO MY MUM, semoga panjang umur dan murah rezeki serta sentiasa diberkati Allah Taala. Disebabkan harini birthday my mum, kte org adik beradik and my dad buat video wish happy birthday utk my mum semalam, nasib baik sempat siap n Chiko pon sibuk jugak masuk dlm video. Then tepat pukul 12.00 malam tadi, kte org tunjuk video tu kt dia. haha mcm ragam la kte org buat, tapi terbaikk. Mcm2 idea aku nk tulis dlm ni, tapi semua berterabur and all rolled into one. x tau nak tulis ape lagi. One more thing, today aku oficially dah jadi 2012 SPM candidate and InsyaAllah kalau ade rezeki aku nak ambil lesen kete. Excited gila mcm budak kecik tunggu nak dpt candy je aku ni.

Tiada ulasan: