Isnin, 23 Januari 2012

Manusia Yang Banyak ragamnya.

ok fine. kita jumpa lagi kt blog ni.. pergh, memang betul la seminggu sekali je aku update blog ni. nak dijadikan ceritanya, hari sabtu lepas, aku pergi midvalley. padahal bru je aku g lepak kt JJ ngan wawa hari jumaat tu. memang dikatakan aku ni nk jadi gila la. okeh, back to story tadi. aku n mak aku naik KTM nak g midvalley. then, masa dlm tren tu la bermacam macam ragam manusia yg aku tengok. dari segi berpakaian sampailah dari segi pertuturan. aku ni kalau bab observe memang terlebih sikit haha. semua org tau kan KTM skarang ade coc utk wanita kan? jadi adelah beberapa kaum adam ni yg dah tau tersesat masuk kt tmpt pompuan x reti nk kluar g coc lain. dahtu siap bleh duduk lagi buat muka x bersalah n padahal bnyk lagi pompuan lain berdiri nk duduk. at least bangun la berdiri kasi kaum hawa yang duduk betul x??? then tibalah di satu perhentian yg aku x ingt namanya. adalah satu perempuan ni, aku x nk ckp dia bangsa apa ok. badan dia dah la terlebih SIHAT, pastu buat selamber dek dia masuk dengan pakai baju ketat n sendat, dengan sluar pendek yg bawah pusat. korang boleh bayangkan x mcm mana rupanya? x kesah la kalau bukan islam pon, tapi cara berpakaian tu pon kena la jaga juga. kte kt tempat awam pon kena la jaga adab berpakaian tu. biar sedap mata org memandang, bukan menyakitkan mata org2 awam. aku rasa, sampai sini je lah ug aku nk cite kat korang semua. By the way, time aku g JJ hari tu aku ada jumpa Aina. rindu dekat dia sbb dah lama x jumpa. aku harap kte boleh jadi kawan sampai bila2 eh.. 

Tiada ulasan: