Sabtu, 28 Januari 2012

Sama Tapi Tak Serupa

hehek. korang tengok dulu pic kt bawah ni...


kenal x sape ni???
x kan x kenal kot..
nilah dia actor Jisung yg berlakon dlm 
Protect the Boss tu..

korang tengok dia ni handsome kan..

cerita yg sebenarnya bermula begini.
hari tu, aku ada lah pergi tournament utk badminton.. ceehh wakil sekolah 
kononnya.
before turn aku nk lawan, aku ada tngk sorang budak 
lelaki ni tngh berlawan. 
TERKEZUUTTT
aku. 
muka dia SEBIJIK mcm jisung.
cuma dia pendek sikit n gelap sikit lah. muka memang persis.
gerenti kalau korang tengok budak tu korang akan terkejut juga.
tu je lah yang aku nk cite kat korang minggu ni. InsyaAllah kalau 
ade idea aku sambung lagi ok.. 
adios amigos

p/s: time CNY hari tu aku g raya umah atuk sedara aku. almaklumlah aku ni keturunan 1 malaysia. campur melayu cina india. best la hari tu. x lupa AngPau pon aku dpt gak hehehe.

Tiada ulasan: