Rabu, 7 Disember 2011

Ada swimming pool dalam rumah la!!

haha jngn terkejut suda la. ok, benda ni bermula sewaktu aku nk p basuh kain baju. kalau siang hari x pa la, but dh mlm bru basuh n senang skit nk sidai esok kan...
dngn sukacitanya aku rase baik tlng mak aku basuh baju. kesian nnti penat plak mak aku ni.
dh syok2 letak sabun segala bagai dan sewaktu dngnnya, aku trus blah naik atas sbb nk tngk filem online "woochi". memang best la gila cite ni. tiba2 abg sedara n mak aku ckp, air apa ni!!!!! SUDAH, baru aku teringat yg aku lupa nk letak paip salur air sabun dlm bilik air coz mesin basuh aku kt dapur... apa lagi aku pon turun la then tngk dapur aku mcm swimming pool cetek.. haha cite dia cam ni, abg sedara aku tu punya tralala nyanyi nk p wt air kt dapur then hampir tergelincir, bukan jadi nangka busuk tau.
nasib baik bukan ayah aku yg masuk dapur, kalau tak mau aku kene bantai dngn dia nanti. aku pon ape lagi, g la blakang rumah nk ambl mop dngn penyapu. mak aku ckp ada hikmah jugak air sabun melimpah, bersih jugak lantai dapur ni. sampai ke sekarang ni dapur aku masih ada bau lagi air sabun tu. wangi la jugak. itulah pengajarannya utk aku yg clumsy ni... sbb ape? sbb excited sngt nk g tngk movie tu. ape la aleen ni. itulah alkisahnya swimming pool mini dapur aku tu.

Tiada ulasan: