Jumaat, 7 Oktober 2011

Macam - macam la...

hello.... one moment.. feel awkward because dah lama x update blog ni... korang dah tngk tajuk entry ni kan?.... so macam2 cerita rojak dalam satu entry ni.. actually aku nk ckp pasal korean wave...
macam yang korang semua tahu sekarang ni almost all girls in this world crazy about Korean, especially Korean wave ataupun dikenali sbg Hallyu. ok ok.. aku pun gila la juga psl korea ni.. semua lagu aku layan x mengira bahasa ataupun negara.. lagu cina pon aku layan kalau aku rasa sedap utk didengar. well, aku tak la sampai nak beli poster artis2 korea then simpan n puja2 diorang.. takde la sampai gaduh dngn kawan sbb ckp artis tu dia punya.. come one people, think positive. x semestinya korang gaduh dngn bestfren korang psl berebut artis tu korang akan memiliki artis tu.. maybe ada org akan kutuk entry aku ni, tapi that's the real fact about people nowadays. memang x salah kan if kita admire someone yg kita suka.. aku pon ada jugak suka artis korea, tapi minat gitu2 je la bcoz aku lagi suka dngr dan hayati lagu diorang even though aku x faham apa liriknya itu. memang dance diorang smart n sentiasa ada idea baru utk reka dance step baru... aku pon suke tngk MV diorang.. by the way aku tulis entry ni sbb aku adala baca entry mira about korean music n today birthday mira n umi.. happy birthday korang!!! ok la nanti aku sambung cite ye gotta go. something happen bye2

Tiada ulasan: