Khamis, 12 Mei 2011

selamat sudah....

sudah selamat kami semua bdak 4 arif 1 menumpasakan 7 exam paper.... killer paper dh lepas 
esok EST aku pon tatau nk study ape... 
yah..... next week aku habis exam,,, 2 minggu asyik bertapa dngn buku kan.. mesti la rase mcm... ntah la
aku pon tatau mcm mane nk ckp 
tapi aku suke sngt bila exam..... sbb sekolah sunyi... takde bunyi mcm duduk dlm zoo negara lagi...
sekarang ni aku happy dngn kelas aku... syang kawan2 aku.. tiap2 hari aku rehat dngn Halmeoni... gelak ketawa sampai x kering gusi..
ye la, Halmeoni kan kelas lain.. time rehat la mase terbaik aku menghabiskan mase dngn dia
cite mcm2 benda... 
kelas aku meriah wei!!!!! hari2 dpt makanan... nak2 azrif.. pantang dngr psl makanan... fuyooo laju je.. 
kite orang gilir2 bwk mknn kongsi same2 
kelas kte org mcm pantry tau.. x kira mase mkn je... tapi time ckg ade 2 x bleh la mkn kan...
kang x psl2 kene report kt ckg pazir plak... kekeke
k la... pape nanti aku cite lagi k... selamat berperang dngn paper yg berbaki lagi 3 je... yayayayayay

Tiada ulasan: