Khamis, 16 Disember 2010

AH HAA....

long time already aku tak update blog aku. Actually aku ada banyak benda nak tulis hari ini.
hmm kebosanan aku yang sampai ke tahap kerak bumi masih belum hilang walaupun banyak perkara yang aku dah buat time school holiday ni. hampir dua bulan aku menggantikan posisi mak aku didalam rumah.
masak, basuh sidai baju aku yang kena buat semua tu
nak mengharapkan adik aku, tak payah la, kalau aku jerit sampai pecah rumah pon dia buat pekak je. ni la orang laki asyik suruh yang perempuan je buat kerja
diaorang tahu nak relax. but I have to be patient. tiap2 hari aku fikir, hari ni nak masak apa? esok nk buat apa? rasa nak pecah je kepala aku ni.. by the way harini aku ada pergi hospital, alhamdulillah ayah aku dah semakin sembuh. 
hmmm sebenarnya aku agak berdebar juga coz result PMR dh nak keluar,,
I'm not sure whether the result will come out on 23rd or 28 December
hah come on bila tarikh keluar result pon kita tetap dapat result juga..
nampaknya aku tulis sampai sini dulu je la ye... 
if God wills, I will continue on my writing by tomorrow.
 


Tiada ulasan: